אירובי בבית אימון היט אימון באורך מלא

אירובי בבית אימון היט לשריפת שומן

אימון למתקדמים יותר –אירובי בבית בסגנון אימון היט לשריפת שומן – האימון כולל תרגילי רגליים ובטן, תרגילי אירובי לשריפת שומנים וניתן לעשות בכיף בבית. לא מתאים למתחילים ממש: מי שנמצא בתחילת הדרך ביצירת אורח חיים פעיל, ראשית אני ממליצה להירשם לתכנית האימונים והתזונה שלי, ההתנסות בחינם: "לעוף על הגוף! להרגיש ולהראות מעולה ב-6 שבועות!"

http://bit.ly/2YzN3Ae

היום נבצע יחד אימון בסגנון אימון הטבטה, אימון בעצימות גבוהה לשריפת קלוריות או אימון היט HIIT ניתן לעשות גם בבית, אך יש לוודא שאתם עובדים ברמה המתאימה לכם ואני נותנת הצעות להתאמות אישיות- קחו אותן לטובתכם!  

באימון טבטה זה יש תרגול אירובי לחיזוק לב –ריאה ואנאירובי לחיזוק שרירי הגוף. כאימון אינטרוואלים ואירובי הוא אינו מתאים למתחילים, זהו אימון ברמה בינונית עד מתקדמים. כל אימון כושר גופני חייב להיות מותאם לרמת הכושר האישית שלכם ואינכם חייבים לעבוד בעוצמה הכי גבוהה בכדי להגיע לשריפת שומנים. כמו רוב האימונים שלי זהו אימון משולב, הפעם זהו שילוב של אירובי וחיזוק -עיצוב. תהנו!

פוסטים אחרונים

לפעמים גם אני ילדה!!

לא בא לך לפעמים להעיף את העקבים ולהיות קצת ילדה? לקפוץ, לרקוד, לשחק ולרוץ? לשחרר את הטייטלים והתפקידים והמעמד ולחזור להיות חופשיה עם הגוף?? אולי

קרא עוד »

תפריט לדוגמא לירידה מהירה ובריאה במשקל

בסרטון ההדרכה אני מציגה תפריט לדוגמא, עם כמה הצעות לארוחת בוקר, צהריים וערב – להרזיה בריאה ומהירה, ללא ספירת קלוריות וללא אכילת גרנולה בר של 99 קלוריות שתשאיר אתכם במעגל הדיאטות הנצחי. הורידו את תמונת התפריט, בצעו התאמות אישיות ותהנו מהתוצאות המעולות!

קרא עוד »

להתחיל דווקא כשקשה לך

קרן תורג'מן הגיעה אליי לפני שנתיים, כאשר פתחתי את "אתגר הקיץ" לבנות שרוצות להכנס לכושר, לחוות את גופן בצורה חיובית, להפתח להקשבה לגוף מצד אחד

קרא עוד »
דילוג לתוכן