מובייל

המסע האישי

במשך שנים סבלתי מנדודי שינה קשים, שהתחילו בדיכאון לידה, אחרי לידת הבן הבכור שלי. לא אובחנתי (לא חשבתי בכיוון הזה בכלל) והמצב החמיר עד להתמוטטות עצבים. לקחתי תרופות, הייתי בטיפולים, התחלתי לעלות למעלה אבל שוב ושוב התרסקתי. התמודדתי עם חרדות בעיקר דרך אימונים, שכן זה היה המקצוע העיקרי שלי – מאמנת כושר, פילאטיס ויוגה. חלקם היו אינטסיביים כמו ריצות וכוח, חלקם מתונים כמו יוגה ופילאטיס וזה עזר- אך חלקית בלבד. לא הצלחתי לווסת את עצמי רגשית, לבנות שיח פנימי מאזן, והמתח אחז בי רוב הזמן. עדיין לא היו לי מספיק כלים והבנה איך להיטיב את עולמי. נכנסתי לעומק בתרגול המדיטטיבי. הלכתי ללמוד תואר שני בקידום בריאות. המחקר שלי עסק בקידום רווחה נפשית דרך מדיטציה. סיימתי את המחקר ואת התזה בהצטיינות אך חשוב יותר מכך – עליתי על המסלול הנכון עבורי: זה התבטא בשינה טובה, בניהול נכון ומוצלח של המתח והאתגרים, בהגשמת חלומות ובתחושה אמיתית שאני נהנית מחיי.

העשייה הציבורית 

התחלתי להקליט את הפודקאסט “מדיטציה לכל עת” שמבטא את התובנות, החוויות והתרגול המדיטטיבי שלי. הפודקאסט הזה עבורי הוא כמו יומן. הוא משקף כיצד המדיטציה משתלבת בחיי היומיום שלי, ומסייעת עם אתגרי חיים, התלבטויות ומביאה לכם טכניקות שאני משכללת כל הזמן עבור מאזיניי ועצמי. ככל שהתגברתי על יותר מכשולים פנימיים נבנתה בתוכי ידיעה שלא לשווא עברתי את כל זאת וכי הגיע זמני לסייע לאחרים, לטפל, להדריך ולהורות את הדרך.

וכך, מתוך תחושת שליחות, הוכשרתי גם כמטפלת CBTI לטיפול באנשים עם נדודי שינה והתחלתי לעבוד באופן פרטני ובהדרכת קבוצות. בסדנאות שלי, אני משלבת  פרקטיקות שונות שאני מתרגלת ומלמדת מעולם היוגה, הפסיכולוגיה החיובית ומדעי המוח. היום אני מרצה לאנשי מקצוע ולקהל הרחב בנושאי הפחתת סטרס, מיינדפולנס ושיפור השינה. הקורס הדיגיטלי שהפקתי “שערי הרגיעה” מבוסס על תרפיית הואגוס לאיזון מערכת העצבים ועל עבודה סומטית. אומרים שכאשר התלמיד מוכן, המורה מגיע. האם נכון לך הקורס היום? הקורס עומד לרשותכם כעת בהטבה של 100 ₪, זה הזמן לרכוש וללמוד כלים שישרתו אתכם כל חייכם. 

רוצים לדעת עוד?

משפחה
בת 46, אמא ל-3 ילדים, נשואה ללירון, גאה בשורשיי הברזילאיים.

אמנות
התואר הראשון שלי בהוראת אמנויות, עם התמחות בוידאו וקולנוע. כן, הייתי מורה לקולנוע, והגשתי לבגרויות! כיום, אני אמנית מיקס מדיה, חזרתי להציג בתערוכות וגלריות לפני כמה שנים, כאשר עברתי לגליל ואחרי שתיקה אמנותית ארוכת שנים חזרתי ליצור.

ביומיום
עדיין מדריכה, כמו לאורך 3 העשורים האחרונים (כבר 26 שנה!), מאות מתאמנים בשטח ואלפי מתאמני אונליין. האימונים שלי לא עוסקים רק בבניית הכושר הגופני, אלא מחזקים את החיבור לגוף, את הדימוי העצמי והחוסן המנטלי.
יש לי העונג לעודד ולחזות בהתפתחות האישית של רבים ממתאמניי ואני גאה בהם – על השינויים שחלו באורח חייהם, בבריאותם ובתודעתם. זוהי זכות גדולה עבורי ואני רואה בכך שליחות – לחולל שינוי מבורך ועוצמתי בחיי א.נשים.

תיזה
במהלך התואר השני בבריאות הציבור כתבתי את התזה על שימוש במדיטציות ככלי להגברת הרווחה הנפשית. באופן ספציפי, העמקתי במדיטציית החקירה, IBSR, הקרויה “העבודה” של ביירון קייטי. ניתן לקרוא כאן את המחקר שביצעתי במסגרת התזה.

ההזמנה אליכם
במהלך שלל ההכשרות שעברתי, לימודיי האקדמיים ובעבודת השטח צברתי הרבה ידע, ניסיון וכלים מקצועיים. את כל אלו אני מביאה אליכם באהבה בתכנים מגוונים ברשתות השונות, בהרצאות ובסדנאות שאני מנחה ברחבי הארץ ובאונליין. רוצים להזמין אותי להרצאה/להנחות סדנה במקום העבודה שלכם או קבוצת חברים שארגנתם? כיתבו לי למייל. ומזמינה אתכם תמיד להיות מעודכנים בעשייה שלי דף הפייסבוק ולהרשם לניוזלטר החודשי שלי. 

להלן לינקים לרשתות החברתיות. מקווה לראותכם באחת הסדנאות הקרובות!

דילוג לתוכן