מדיטציה לכל עת
מדיטציה לכל עת
מדיטציה במצבי דיכאון
/

מדיטציה במצבי דיכאון

מדיטציה זו נועדה להקל במצבי דיכאון, בהם חשים סימפטומים של כבדות, חוסר מוטיבציה, תחושות של ייאוש והסתגרות. יש לציין שבמידה והמצב הנפשי כרוני או אקוטי, מומלץ לפנות לאנשי טיפול בבריאות הנפש, כמו עובד סוציאלי, פסיכיאטר ו/או פסיכולוג. תרגול קבוע עשוי לסייע לבריאות הנפשית, אך אינו מחליף טיפול מקצועי.

למעוניינים בהזמנת סדנאות בריאות לארגונים כיתבו למייל: liamirla8@gmail.com

כל הדרכים ליצירת קשר לכתיבת תגובות: www.coachlia.co.il

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של מתאמני האונליין של המאמנת ליה: https://www.facebook.com/groups/738349353630342

ניתן גם להזמין הקלטות ומדיטציות מותאמות אישית למכונים, סטודיו, קליניקות ועוד.

להרשמה לתפוצה של המאמנת לקבלת כל האימונים והמדיטציות שעולים מדי שבוע הירשמו כאן: https://www.coachlia.co.il/contact/

הניחו את האוזניות, ומיצאו מקום שקט לתרגול מנטלי ורגשי. בין היתר תמצאו בפודקאסט “מדיטציה לכל עת”:

* מיינדפולנס * הרפיה ונשימות * מדיטציות להירדמות ושינה טובה * פוקוס לבוקר טוב * מדיטציות להתמודדות עם כאב * דימיון מודרך לריפוי * התכווננות * מדיטציה לסליחה ושחרור  * מיסגור מחדש

רוכים הבאים לפודקאסט מדיטציות ותרגול מנטלי המיועד לכל מי שמעוניין

הפודקאסטים של המאמנת ליה:

  1. תכנית האימונים מדורגת וכיפית “מתחילות לרוץ!” (לכל מגדר)
  2. פודקאסט מדיטציות קסומות “מדיטציה לכל עת”
  3. פודקאסט שיחות על יצירת בריאות ומציאות “בריאה”

אודות יוצרת הפודקאסט “מדיטציה לכל עת” :

ליה שניידר לוי בעלת תואר שני מוסמכת בבריאות הציבור MPH, בהתמחות קידום בריאות נפשית. מנחת סדנאות וריטריטים. אימנה במשך 24 שנים קבוצות ובאופן פרטני כושר כללי, יוגה ופילאטיס. ליוותה א.נשים בתהליכים אישיים כקואוצ’רית לפריצות דרך בחיים. בעלת ערוץ היוטיוב “המאמנת ליה Coach Lia”.

למעוניינים באימוני פילאטיס או בפרקי אימוני הליכה – ריצה של ניתן למצוא באתר הבית  ובערוץ היוטיוב של המאמנת. תכנית אימונים שלמה כוללת סך הכל 42 אימונים:  “לעוף על הגוף ! להרגיש ולהראות נפלא ב-6 שבועות” הרשמה בחינם מכאן: bit.ly/3E6OTOA .

בסדרת מדיטציה לכל עת עם המאמנת ליה תמצאו מדיטציות לבוקר, ללילה, למצבים נפשיים שונים, ולעבודה פנימית. בכל יום ביחרו מדיטציה אחרת, התואמת את מצבכם המנטלי / רגשי / פיזי וצרו את המרחב הפנימי והשקט שלכם.

מזמינה אתכם לתרגול יומיומי בכל עת שאתם חשים שאתם נוטים לאבד את המרכז שלכם ולהסחף אחרי המרדף האינסופי. שובו הביתה. וגם בעיתות של שמחה והודיה – חזקו את התחושות הנפלאות הללו בעזרת התבוננות פנימית.

שלכם באהבה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.