הרשמה לתוכנית - מתחילות לרוץ

הגיע הזמן שלך לרוץ!
אני רוצה לעזור לך להפרד מהפחדים
למוסס את המחסומים ולהראות לך
שגם את יכולה!

לאילו תוצאות את יכולה לצפות מתכנית האימונים?
1. תשתית חזקה: אחרי חודש וחצי של אימונים את תרוצי לפחות רבע שעה (במקטעים) בסך הכללי – ובכיף שלך 🙂 מכאן השמיים הם הגבול.
2. גיבוש מוטיבציה: לפעילות גופנית- את תצאי לאימון לא כי את חייבת, בלי להכריח את עצמך בכוח – אלא כי תרצי את זה באמת.
3. גישה חיובית: תלמדי לא לכסח את הגוף שלך אלא להקשיב ולהגיע לתוצאות הכי מענגות בעולם.
4. פשוט: תאהבי את עצמך הרבה הרבה יותר, כי את תחווי את העוצמה של הגוף המדהים שלך.

איך זה עובד?

 לאורך חודש וחצי תקבלי כל 3 ימים פרק

מתוך הפודקאסט “מתחילות לרוץ!”

צפי בסרטון :

מוכנה?? עכשיו תורך!