מובייל

ריטריט

ריטריטים לפתיחת הלב

תרגום ישיר של המילה “ריטריט” לעברית הוא ‘חידוש היחס’. כלומר, אתחול מחדש של היחס לעצמנו, לגופנו, לאנשים סובבים אותנו ולסביבה שלנו – בית, אדמה וטבע. לשם כך מתכנסים לזמן ומרחב מקודשים שבהם מתכווננים מחדש. מוזמנים ליום או כמה ימים להיות נוכחים איתי במקומות עם נופים מעוררי השראה, ולהתנסות בתכנים שמעודדים הרפיה, רגיעה, התבוננות מעמיקה ויצירת משמעות פנימית מחודשת. מדי חודש אני מנחה ריטריטים או סדנאות חד-יומיות ברחבי הארץ. התכנים משלבים טבע, תנועה, מעגלים, יצירה ומדיטציות.
מוזמנים לעיין בגלריית התמונות
כל מי שרשום לניוזלטר, מקבל לפחות פעם  בחודש עדכונים על האירועים הללו.

IMG-20191119-WA---4

ליה היקרה,
עכשיו שהכל מאחור ונרגענו זה הזמן להגיד תודה גדולה לאישה והאגדה למסע הנפלא אל המדבר הקסום ואל המצדה. ליה את אישה מיוחדת, בעלת ידע רב וכריזמה, יודעת לסחוף אחריך כל אחת ממקומה האישי. יש בך אהבת חינם ואת מלאה כרימון. ממליצה לכל מי שעדין לא התנסה בהדרכתך לקחת חלק באחת מהדרכותיך, זאת חוויה מעצימה אישית וקבוצתית!
מודה לך על הסבלנות והסובלנות ועל כל המתנות שספגנו ולקחנו מהמסע איתך!
המאמץ להגיע מנהריה שווה ואני מצפה כבר לפעילות/טיול הבא!

דליה יונקר, ריטריט “מלכות במדבר”

אלין דורפמן2

“היה פשוט מעבר למה שמילים יכולות להביע. תודה לך על השילוב של התבוננות עצמית, למידה, יוגה וגם פילאטיס, חיבור עמוק יותר עם החברות היקרות, על האפשרות להתחבר לילדה היצירתית שאני (למרות שאני לא, וזה מה שמדהים) על אוכל טעים כל כך, על נשימות, הטבע, השירה והביחד. וואו כמה חוויות בסופ”ש אחד ❤”

אלין דורפמן, ריטריט יוגה ואמנות, אבטליון

מיכל גרין (Medium)

ליה, המפגש היום היה בהחלט שווה ויתורים רבים. מאד נהניתי מהשילוב של שיעור ריקוד ואח”כ יוגה, תודה על הארוחה הבריאותית ובכלל על האירוח. כיף גדול להשתייך לקבוצה של נשים מקסימות, כל הכבוד על הרעיונות, היוזמה, החדשנות והמקצועיות!”

מיכל גרין, אירוע יוגה דאנס

תשליך-נשי-2

ליה יקרה, תודה על ערב מיוחד כל כך… זו פעם ראשונה שהייתי ב’תשליך’ האמת. אבל התחברתי לשירה, לנשים, לטקס על החוף ואלייך, זה היה עוצמתי יותר משציפיתי ואני מודה לחברות שלי ששכנעו אותי לבוא ולהכיר אותך. אז תודה רבה על החווייה ועל הארגון !!

רוית דדון, אירוע תשליך בראש השנה

דילוג לתוכן